Twin Shadow - Forget

Apskatot Twin Shadow fotogrāfijas nākās secināt, ka mums ir kārtējā saskarsme ar Pitchfork Best New Music kandidātu, augstākā hipsterisma māsteru un ūberkrutu čilveiveri, un ja jūsu domu gājiens ir līdzīgs ar manējo pēc pirmās saskarsmes, jums ir izrādījusies varbūt ne galīga, bet tomēr taisnība, jo Twin Shadow protams ir ļoti hipsterīgs, Pitchfork Best New Music statusu viņš saņēma šodien, vienīgi problēma tāda, ka Twin Shadow nav čilveiveris, lai gan pamats principā ir tas pats, bet par to raksta turpinājumā.
Godīgi sakot, iespējams Twin Shadow nesaņemtu tik lielu uzmanību, ja vien viņu kā savu protežēto nebūtu pieņēmis kāds grupas Grizzly Bear dalībnieks, izdevis zem savas izdevniecības un producējis šo plati (galvenā atšķirība no chillwave — Twin Shadow nav lo-fi). Lai gan mana iepriekšējā apgalvojumā pirmā daļa visticamāk nav precīza, jo Tvinsšadovs ir ļoti talantīgs dziesmu meistars un uzmanību viņš būtu guvis tāpat.
Neskatoties uz faktu, ka albums ir ļoti ļoti labs un tā dziesmas ir vēl ļoti ļoti ļoti labākas, pie tā skanējuma ir jāpierod, lai gan neskatoties uz tipiskajiem izteiksmes veidiem (astoņdesmito gadu mūzika — varbūt tā ir ķecerība pret šī raksta varoni, bet nedaudz atgādina Hurts) dziesmas pašas par sevi ir savdabīgas. Līdz ar to galvenais secinājums albuma sakarā ir tāds, ka pie tā vienkārši ir jāpierod, dažiemm atklāsme nāks kaut kur albuma vidū izdzirdot Castles in the Snow, Slow, Yellow Baloon vai I Can't Wait jau pirmajā tā klausīšanās reizē, bet dažiem tikai otrajā reizē, bet tas ir tā vērts, it īpaši ja jums mūzikā vienmēr svarīga sastāvdaļa ir dziesmu teksti, kas Tvinšadovsam ir līmenī, ne velti kāds asprātis viņu jau sāk dēvēt par meksikāņu Moriseju.
Varbūt nekas ļoti svaigs un inovatīvs, bet ļoti lipīgs un kvalitatīvs produkts. Un salīdzinot ar astoņdesmito gadu cukuriņiem Hurts pat ģeniāls!
Albumam lieku 9 zvaigznes no 10.